28 February 2009

Sökmotorstopp Februari 2009

Som alltid lika kul att se hur människor hittar hit. Och hittade ni inte vad ni sökte, så hoppas jag att jag kan vara till tjänst nu!

Avstånd mellan Liverpool - Bangor - Eh, var ligger Bangor? Och hur lyckades du bli dirigerad hit?! Något är fel på GPSen...
Dans skottar - Jodå, med en skyffel går skottandet som en dans.
Rolig barntårta - Varför inte försöka att forma den till något, t ex ett hjärta eller en bil. Men gör du en häst så se för tusan till att det framgår att det är två öron och en mule!
Skillnad mellan semi sec, brut - Åh, det vet jag inte, men jag minns att jag och min bror blev tilldelade ett omöjligt uppdrag på mammas femtioårsdag och att en vänlig spanjor förklarade för oss. Om jag kunde minnas vilken som var torr...
Tips på berg i högländerna - Eh, det är fullt av dem. Vilket berg vill du hitta?
Ofredande att spotta någon i ansiktet - Så klart, fast jag tror inte att det hålls många domstolsförättningar om det.
Skottland vad man inte bör göra - 1) Kalla dem för engelsmän. 2) Köra på höger sida. 3) Snåla och räkna ören när notan kommer 4) sova i bara t-shirt - det är svinkallt inomhus året om!
Vad dansar skottar - disco mest.
Husfru photo - Är det en svengelsk kontaktannons, eller?
Hur anordnar man en fest - 1) Bestämmer datum. 2) Skickar ut inbjudningar. 3) Köper mat och dricka. 4) Har kul!
Humor mellan kvinnor och män - Ja, hur skulle vi annars stå ut med varandra...
St Andrew korset - Det är korset på Skottlands flagga, ja.
Feberhallucinationer - Du behöver inte söka dem, du märker när de kommer. Det brukar innebära saker som att du tror att du är en baconinlindad prinskorv som blir jagad av brysselkål, eller att du är en DNA-molekyl som måste ligga rätt i kedjan...
Juristspelet - Åh, det var länge sedan! Undrar om jag minns något nu...
Skottsk dans - Kanske om man blivit skjuten i häcken.
Sex med mig när jag sover – Ta inte det här på fel sätt, men kommer du inte ihåg vem det var så tror jag inte att du hittar svaret i min blogg…
Skotska kändisar – Ewan McGregor, Sean Connery, Annie Lennox… och du kommer till min blogg? Tja, jag förstår vad du menar. :-)
Guinness rekordbok film – Tror inte den släppts på rulle än
Absolute ruby – Kommer denna sponsrade Vodka släppas i samband med nästa Kaiser Chiefs skiva, menar du?
Antal dagar i livet – 29369 i ditt fall, ifall du inte slutar röka.
Vad är det som kruper – Den kan jag! Ormet är det, va?!
Bergen sverige brandkår – Var då, när då!?! Nu vill jag till svenska fjällen *drägel*!
Film glad påsk – Bok God Jul
Var ifrån kommer livet – och du trodde du skulle hitta svaret i min blogg?! Nog för att jag vet att jag vet allt, men… du smickrar mig.
Strandraggare – Hittar du vad du söker i min blogg har jag gjort något fel någonstans.
Papperskrona jul england – Nåja, funkar i Sverige också.
Gillar inte rom – Inte jag heller, men Kalles Kaviar är gott.
Hur mår ni – tack jag mår bra
Gubbar 70 - Gummor 50, övriga förare 90.
McDonalds Corralejo - Du menar att du åker på semester för att käka på McDonalds..?
Allt om fuerteventura corralejo - Oj, tja, öken med coola berg, getter, dromedarer och döskallar, charterhotel, charteraffärer, charterrestauranger, charterturister och charteratmosfär.
Svensk porr.se - Men vänta nu, du kan ju inte komma hit, min mamma kan ju se dig!
Satkärring - Men... tack du!

No comments: