30 April 2010

Ursäkta att jag är sen

När ska man lära sig att göra saker på en gång, innan det är för sent?

För över en månad sedan blev jag tokkär i en t-shirt från New Look. Det var en stor, glad snigel på den och under bilden stod det "what's the rush?" Med tanke på att jag kallar mig bergsvandrarsnigel och verkligen inte skyndar på under mina utflykter så tyckte jag t-shirten var perfekt! På New Look i Glasgow var den dock så poppis att de bara hade två ex kvar - i alldeles för små storlekar...

Någon vecka senare upptäckte jag att New Looks websida faktiskt levererar till Sverige för det braiga priset av £5 (blott £1.05 mer än inom UK!) så då bestämde jag mig ju tvärt för att beställa.

Fast sedan kom jag på att jag faktiskt behöver ett par jeans till och då... tog det lite tid till... och så var websidan sjukt seg så jag avvaktade någon dag till och... och så satte jag mig idag och shoppade.

Då var alla t-shirts slut!!!
Ursäkta att jag är sen.

Svärande så köpte jag jeans och en top och surfade sedan vidare. Någon timme senare kom jag på att jag borde blogga om detta - och sätta in en bild på den fina t-shirten jag missade. Ytterligare en timme senare kom jag mig faktiskt för att skriva den här bloggen.

Då var bilderna borttagna från hemsidan!!!
Ursäkta att jag är sen.

Det ska aaaaldrig hända igen. Grrr!

No comments: