7 January 2010

Kulturfyran om 2010

Efter tillbakablickar på 2009 så passar det ju bra att Kulturfyran blickar framåt på 2010.

1. Vilken är den första boken du läser i år, 2010?
Vi får väl se vilken som blir den första att läsa ut, men just nu läser jag "Den siste tempelriddaren" Av Raymond Khoury, Bibeln och en bok om en f.d. barnsoldat.

2. Första konserten du går på?
Återstår att se. Inget bokat.

3. Första teaterföreställningen eller filmen du ser i år?
Ja du, det beror på om jag ids lämna hemmets varma vrå i helgen. Vill se Avatar, Terry Gilliams film och Det vita bandet. Om inte annat så ska jag och M gå på bio på måndag så NÅT kommer jag se!

4. Hur känner du personligt/privat inför 2010, vad ser du fram emot mest, eller vad fruktar du mest?
Mest ser jag fram emot att ta examen!!! Ett par opponeringar och tjafs kvar nu bara så...

1 comment:

Eerie Headquarters said...

Great blogg you have here