5 October 2010

Hör upp, förkylningen, är det du eller jag som bestämmer här?!

Ok för att jag hade svårt att sova inatt för att jag hela tiden vaknade och vred mig i feberklibb. Men att inte kunna sova på dagtid är ju löjligt! Jag är ju trött!

Kan knappt hålla ögonen öppna nu när jag klickar lite på datorn. Orkade knappt läsa nyheterna. Fast jag vaknade i och för sig till lite när jag läste om de omogna slynglarna i SD och deras tonårsrevolt i kyrkan. (Kom igen... Hela Sverige utom 5,9 % måste vara vänsterextremister i deras ögon.) Fast nu orkar jag knappt skriva om det...

Kanske behövde jag bara sitta upp några minuter. Nu känner jag bestämt att jag fryser och vill tillbaka till sängen. Och sova.

Varför kan inte förkylningar blomma ut allt på en gång? Vad är vitsen med att ett symtom i taget blommar ut? Nu efter tre veckor trodde jag ju att jag var bättringsvägen. Grr, har fortfarande inte tid med det här. Nu får jag banne mig somna och sova bort lite feberfrossa!

No comments: