6 April 2007

Fredagsfyran om Svåra val

1) Om du tvingades välja mellan att bli blind eller döv, vad skulle du välja?
Inte sa svart faktiskt. Dov. Jag kan leva minst begransat da, dessutom kan jag gora det jag alskar - vandra, se pa fotboll, skriva, lasa, se pa film... se!

2) Om du tvingades välja mellan att dö av kyla eller av hetta, vad skulle du välja?
Nu utgar jag ifran att det ar luften vi talar om, sa om det ar ren temperatur sa... fryser man till dods sa kanns det varmt till slut och man vill sova... i vilket fall som helst sa tappar man medvetande forst... jag skulle nog hellre do av hetta. Samma utgang, men jag slapp frysa pa vagen.

3) Om du tvingades amputera antingen en arm eller ett ben, vad skulle du välja?
Med mitt jakla kna sa kan jag lika garna kapa hogerbenet! A andra sidan... jag kan fortfarande skriva sa lange jag har hogerhanden... Jag andrar mig. Jag skulle kapa vanstrarmen. Jag forlorar ingen mobilitet, men kan fortsatta gora ALLT jag vill kunna gora. Maste bara lara om vissa rutiner.

4) Om du tvingades välja mellan att se på porrfilm tillsammans med dina föräldrar eller se på en porrfilm, där dina föräldrar hade sex, vad skulle du välja?
Har inga problem med att se en porrfilm tillsammans med mina foraldrar, vi skulle nog skratta och kommentera ratt uppslupet. Latt val.

No comments: