13 July 2007

Fredagsfyran om Det betyder otur att vara vidskeplig ;-)

1) Idag är det fredagen den trettonde. Vad tänker/känner du då?
"Vad för goda nyheter får jag nu då?" För fredagen den 13:e är faktiskt min turdag har jag kommit fram till. Blev besviken idag, inga dolda miljoner... Men däremot var det dölugnt på jobbet för att det är en mer-eller-mindre-inofficiell-långhelg, så jag fick träna folk istället för att vara på telefon. Dessutom var det en kvinna som började kallprata med mig i hissen, kunde mitt namn och frågade om jag tränade eller var på telefon under dagen. Har ingen aning om vem hon är! Men igår fick alla ett email om att de söker någon som vill pyssla med träning och utveckling på heltid och jag anmälde så klart mitt intresse. Och om allt positivt folk sagt om mig nu är sant så vore det väl fan om jag inte har ett positivt besked att vänta nästa vecka... så förhoppningsvis var hon en av de människorna. Jo, och så nu ikväll så verkar det som att regnet kommer blåsa över under natten och att trakten där jag kommer vara imorgon bara får växlande regn. Håller tumme...

2) Anser du dig vara vidskeplig?
När det gäller att kliva med speciella fötter vid vissa tillfällen, ifall jag kommer få tur om jag håller andan medan jag öppnar dörren och annat småfånigt - ja. I övrigt - nej.

3) Har du sett alla Fredagen den trettonde-filmerna?
Nej, tror inte det. Vet att jag sett nån, men det är inte riktigt min grej. De är rätt fåniga, vill jag minnas.

4) Finns det något “högre” som styr över våra liv?
Nej.

No comments: