8 July 2007

Fredagsfyran om Filmen on ditt liv

Har vi inte haft det här temat förut... Nåväl;

1) Vem skulle spela huvudrollen i filmen om ditt liv?
Jag - för regissören och de som skulle ha birollerna är så fantastiska att jag skulle klara det. Om jag inte får vara med :-( så vill jag att Vanna Rosenberg eller Queen Latifah spelar mig. De liknar mig, en med finare solbränna än den andra...

2) Vem skulle spela skurken?
Hm... beror på vinkeln... Vem är skurken i mitt liv? Tror inte det finns någon i vuxen ålder. Äh, får väl hitta på nåt åt Sean Bean, det ska väl inte vara så svårt. Black Alec som jagar mig om nätterna kanske, ha, ha.

3) Vad skulle filmen heta?
Humlan

4) Vad skulle den få för betyg av filmrecensenterna?
En fyra. Det finns plats för förbättringar - som vi förhoppningsvis ser i uppföljaren.



Inte för att det efterfrågades, men Gerard Butler spelar kärleksintresset. :-)

No comments: