3 August 2007

Fredagsfyran om Ägande och samlande

1) Har du någonsin lagt ohemult mycket pengar på någonting som bara var för dig själv?
Ohemult vet jag inte... men jag är singel så det mesta är till mig själv. Datorn är nog dyrast, men är 15000 ohemult mycket pengar?

2) Vad är det värdefullaste du äger, men som inte har något egentligt värde utom för dig själv?
Väsbymaffiaboken.

3) Äger du någonting som vore pinsamt om andra kände till det?
Ja. Men du trodde väl inte att jag skulle avslöja vad?!

4) Samlar du eller har du samlat på något?
Jag har samlat på både det ena och det andra; hockeykorten ligger på vinden och samlar pengar nu för tiden, ha, ha. Numera samlar jag på Munroer och minnen så att jag kan ha kul varenda dag jag sitter på hemmet och tänker tillbaka på vad som var.

No comments: