10 August 2007

Fredagsfyran om Sova

1) Vad har du på dig när du sover, om något?
Antingen trosor och t-shirt, eller bara trosor, eller trosor, t-shirt och pyjamasbyxor - eller trosor, polotröja, ev extratröja, långkalsonger och strumpor. Beroende på årstid.

2) Sover du på sidan, på rygg eller på magen?
På magen. Förutom när det är så kallt om vintern att jag rullar ihop mig till en boll på sidan.

3) Bäddar du sängen varje dag?
Ja. Med bädda menar jag slänger på täcket rakt och ser till att kuddarna är i huvudändan. Täcket är mindre än sängen så jag behöver inte hålla på och vika och ha mig och något överkast orkar jag inte pyssla med.

4) Har du med dig något i sängen (gosedjur etc)?
Eh, nä... mina vilda fantasi räcker. :-)

Förresten, ni kanske inte har sett länken i högermarginalen; Fredagsfyran hittar ni här. Ni trodde väl inte att jag satt och finurlade mina egna frågor...

No comments: