31 August 2007

(Repris) Fredagsfyran om Kändisar

I väntan på att någon (titta inte på mig!) tar över Fredagsfyran så får vi visst roa oss på egen hand på fredagar. Så jag tänkte göra som TV gör i väntan på nyproduktioner - jag kör repriser!

Först ut är den allra första Fredagsfyran, från Augusti 2003:


1. Vilken kändis skulle du vilja äta frukost med?
Gerard Butler. För det torde ha inneburit att vi spenderat natten tillsammans!







2. Vilken kändis skulle du vilja ha med på konsert?
Alice Cooper. Förslagsvis hans egen, men annars tror jag han kan komma med lite skönt retroslaggiga kommentarer.







3. Vilken kändis skulle du vilja diskutera litteratur/film/musik/vadsomhelst med?
Kenneth Branagh; intentionen skulle säkert vara att diskutera litteratur, teater och film - men jag har en känsla av att vi istället skulle dricka öl, snacka fotboll och slänga käft i största allmänhet.









4. Vilken kändis skulle du inte vilja vakna upp bredvid?
Sir Alan Sugar. Då måste något ha gått väldigt, väldigt fel...

No comments: