26 September 2007

Slump eller...?

Det fanns en tjänst jag sökte och som skulle motivera mig att stanna på försäkringsbolaget ett tag till, tyvärr räckte jag inte ända fram. Jag kommer hem från semestern. Jag har fysiskt ont i magen när jag går till jobbet på måndagen för jag vet att jag inte har en ny tjänst att se fram emot, ej heller någon nyanställd att träna utan jag kommer "vara tillbaka på telefon". Jag hatar varenda sekund av måndagen.

På tisdagen blir jag kraftigt förkyld. Jag har inte varit sjuk sedan jag kom bort från telefonerna...
Jag måste bort. Så är det bara. Jag håller ögonen vidöppna. Evening Times har en jobbilaga på måndagar men tyvärr är det mesta här borta kontaktcenterjobb. Jag tänker banne mig inte gå från en telefon till en annan. Jag vill inte se en kund resten av mitt liv! Det är inte bra för min hälsa.

No comments: