20 May 2009

Världens elakaste mamma?


Så du är benhård Celticsupporter ända in i benmärgen. Du hatar Rangers passionerat. Du hatar Rangersspelaren Nacho Novo ännu mer passionerat (he, he, som de flesta Celtic...). Du är väldigt sjuk och åker in och ut på sjukhuset hela tiden. Strax före din 18-årsdag ligger du så inne, mycket sjuk och mycket svag. Mamma är vid din sida varje dag.

Celtic och Rangersspelare besöker regelbundet diverse barnsjukhus et c. När Celticspelarna kom till din avdelning så var du alldeles för omtöcknad och dålig för att ens orka titta mot dörren när dina idoler knackade på. När Rangersspelarna kom så låg du medvetslös.

Så vad gör mamma?

Hon vinkar in Nacho Novo, som intet ont anande leende poserar för ett foto bredvid dig - nu lyckligtvis medvetslös - och din flinande mamma.

Du kommer se fotot intejpat i gratulationskortet på din 18-årsdag på lördag...

Ingen kommer klandra dig om du därefter stryper din mamma!

(*skratt* Fast samtidigt som jag måste säga att min kompis är en mycket, mycket elak mamma så kan jag ändå inte låta bli att tycka att det är lite busigt roligt. Så pass att jag gjorde mig själv till medbrottsling när jag hjälpte henne att få färgutskrift på jobbet. Ska bli kul att höra vad som händer sen! Ni skulle se fotot... fast det publicerar jag så klart inte.)

No comments: