29 December 2006

Fredagsfyran om Nyår

1) Hur ska du fira nyårsafton - om alls?
Vi ar 5 pers som ska borja med en fest hemma hos mig och sedan roja jarnet tillsammans med ca 25000 pa George Square har i Glasgow. Rocka till The Fratellis (da-dadeda-da-da-da-dadeda...!!!) svanga vara lurviga under ceilidhn, fa huvudvark at pipblasarna, bota huvudvarken med god dryck... och parta!

2) Brukar du avlägga nyårslöften, och i så fall: Brukar du hålla dem?
Det slutade jag med for lange sedan, det funkar inte.

3) Är fyrverkerier ett måste på nyårsafton?
JA!

4) Smällare är numera förbjudna i Sverige, men det smäller ändå ganska mycket. Bör alla former av smällare förbjudas med hänsyn till våra husdjur, eller finns det andra lösningar?
Med hansyn till vara husdjur? Nu far ni val ge er. Husdjursagarna far val hitta nagon egen losning. Sjalv tycker jag det ar fanigt att smallarna ar forbjudna. Herregud, vi lindar ju in hela samhallet i bomull! Kinasmallare, ett-ores, tva-ores, ryssar - kom tillbaka, jag saknar er! Och jag undrar om jag inte skulle kunna fa en kaffeburk att flyga annu hogre nu an nar jag var 12 ar...

1 comment:

Anonymous said...

Min undra är: vart tog de andra 25000 personerna vägen?