5 August 2005

Fredagsfyran v.31

1. Tycker du det är lätt eller svårt att handla kläder?
Det beror pa. Ska jag ha nagot specifikt ar det skitsvart for det ar oftast just det man inte hittar. F o ser jag varje inkop som en investering (t.o.m. nar jag koper mossa...) sa jag jamfor mellan affarer, tanker (for jag koper aldrig for ETT tillfalle, det ska funka med allt jag har i garderoben) och tar en himla tid. Darfor gillar jag inte att handla klader, det tar san tid.
2. Var brukar du handla kläder?
New Look, Dorothy Perkins, Evans. Jag ar ju inte size 10... Strumpor koper jag pa Primark.
3. Vilket är ditt favoritplagg?
mysbyxor och t-shirt nar jag ar hemma. Jeans och t-shirt nar jag ar ute. Mitt favoritplagg just nu ar ett par ljusa jeans, jag ar skitsnygg i dem!
4. Har du någon gång haft planer på att sy egna kläder?
He, he... nar jag hade ALU-plats pa ett hemskt syeri tog jag tva par bla mysbyxor och sydde en DIF-hockeytroja av dem. Tog en vecka och den hade skold, nummer och allt. Sa intensivt jobbade jag aldrig dar igen...

No comments: