18 March 2007

Kort om en kort dejt

En kort resume av lordagens dejt med B. Den var kort.

Han skulle ga ut med polare pa St Patricks Day sa vi motte upp for tva timmar bowling. Ska jag vara riktigt arlig sa ar han ratt... trakig. Vi delar definitivt inte samma typ av humor for hur jag an forsokte skoja med honom - i SMS och i tal - sa plockade han liksom aldrig upp det och jag kan inte pasta att han ar ratt rolig sjalv. Humor ar viktigt!

Men det ar val just darfor man dejtar, for att luska ut sadana saker. Maste erkanna att det inte direkt finns nagon attraktion och jag tanker inte insistera pa en fortsattning. Men det var trevligt att traffas och se hur han var "pa riktigt". Sa kan jag sluta dromma...

Vad var nasta namn pa listan?

1 comment:

Anonymous said...

Va tråkigt!!! Man kan stå ut med mycket hos folk generellt inte bara på dater men folk som inte har NÅGOT sinne för humor är mer än jag klarar av. De tenderar till att fungera som levande sömnpiller.ZZZZZZZZ.... Hoppas det var roligt att bowla iallafall.

Jaa, hur var det nu med näste man på listan??