30 March 2007

Fredagsfyran om Plötsligt

1) Om du plötsligt kunde prata ett språk (förutom svenska) flytande, vilket skulle du välja?
Nu du... franska, spanska, arabiska, franska, spanska, arabiska.... Jag sager arabiska, for jag har en kansla av att de andra tva kan vara nagot lattare att lara sig sjalv.

2) Om du plötsligt kunde förvandla dig till vilket djur som helst (och tillbaka), vilket skulle du välja?
Dotrist, men en fagel. Hur kanns det egentligen att flyga?!?

3) Om du plötsligt kunde frambringa en nu levande person till dig, vem skulle det vara?
He, he.... och da forutsatter jag forstas att Gerard Butler genast ska vara med pa noterna och vilja hangla i soffan. :-)

4) Om du plötsligt kunde se in i framtiden, hur långt skulle du vilja se då?
20 ar. Det ar nog lagom for att fortfarande ha tid att andra kurs om det ser katastrofalt ut.

Sa, NU kan jag ga och lagga mig.

No comments: