26 September 2008

Dagens Nyheter

Fredag.

Jag skulle kunna skriva om Sexy (aka Martin), min nya och supersnygga, sexiga, charmiga, roliga, underbara, läckert gråsprängda, småleende, pirrframkallande sjukgymnast. Som ska gifta sig 18/10. (Jag har första tjing på att vara älskarinna!)

Jag skulle också kunna skriva om hur underbart det var att låna tvättmaskin och dusch i tisdags - efter en vecka utan vatten. Och att vi nu åtminstone fått 'ok' flöde av kallvatten.

Jag skulle även kunna skriva om den megastora Superman jag var med och satte upp i fönstret på jobbet och alla Supermangrejer vi dekorerat avdelningen med, inför Superhjältedagen idag. Förutom dekoreringstävling och hemliga utmaningar (som jag är med på!) så måste vi köpa hembakt och godis och fika järnet hela morgonen. Det är ett tufft jobb, men det måste göras. Det är ju trots allt välgörenhet.

Men jag skriver inte om detta. För nu går jag på semester! Väskan är packad och kryckan är med, så senare idag flyger jag till Stockholm. Vi får se vilka nya upptäckter jag får att blogga om sedan; varje gång tenderar jag att se ännu en 'gammal invand syn' med nya ögon. Spännande!

No comments: