21 May 2006

Och vinnarna ar...

4 Uruk Hai's och 1 Orch.

Amazing.

Det var val en utmaning som heter duga till nasta ar. I Finland vill jag se massor med Aragons och hobbittar!

Sjalv far jag fortfarande utslag av Carola sa jag holl pa UK, som inte var lika vidrigt daliga nar jag horde 'rappen' tillsammans med allt annat skrap. Maste anda saga att jag gillade arets blandning. Ok for att Spanien skickade Ketchup2 och att Frankrike vaggade hela Europa till somns men Tyskarna var ju... eh... tyskt roliga och Kroatien hojde tempot. Fast nagon borde kanske tala om for Irlandarna att det faktiskt finns andra musikstilar an ballader.

Terry Wogan (BBC) gillade Carola men det var hans enda nackdel. Hans harligt elakt ironiska kommentarer ar halva nojet med melodifestivalen! "If they say it was amazing too I'm going home... ok, that's it, I'm gone." Guld. Jag menar, amazing.

No comments: