30 October 2007

...och andas ut.

Wow. Finns det änglar så jobbar de på mitt hyresbolag. Efter att nervöst ha hållit andan i en månad så är det nu klart - jag får förlänga andrahandsuthyrningen ännu ett år! Jag slipper slösa semesterdagar på att städa vindar och avsluta affärer - jag kan istället ta en hel veckas semester i samband med BästaKompisens bröllop och min födelsedag i början av Februari!

Tjoho, vinterresa till Sverige!!!

Wow. Jag har världens bästa hyresvärd. Jag tänker inte tala om vilken det är. Den är min!

3 comments:

Anonymous said...

Tycker mig minnas nästan exakt samma blogg för ett år sedan. Fast utan bröllop :)

Ser fram emot en repris nästa år. Gärna med bröllop då också.

Anonymous said...

Va roligt. Grattis. Ja, du måste verkligen stå på god fot med din hyresvärd - har aldrig hört talas om någon som fått hyra ut så länge i andra hand. Vilken tur och återigen grattis.

Carina said...

Tror lite av hemligheten är just den där biten att jag jobbar utomlands, för det är speciella regler för det, lite "från fall till fall". Och hyresgästen sköter sig, dvs betalar hyra och har inga problem. Fast jag är rätt övertygad om att de har nåt slags bortre gräns. Får försöka undersöka den så småningom... ;-)