14 December 2008

Intresseklubben noterar...

...att jag kom hem SENT från julfesten i torsdags och var halvt död på fredagen. Men så var resten av kontoret också! Alla var inte klädda i pyjamas, som jag, men å andra sidan sov vissa vid datorn och det gjorde inte jag! F ö fick jag fart på festen med min jul-karaoke och f ö så stannade jag åtminstone tre timmar längre än vad jag planerat. Måste betyda att jag hade skoj!

Sov gjorde jag däremot på bussen till och från Campbelltown på lördagen. Först upp till Loch Lomond, eftersom jag sett den biten tusen gånger, och sedan nästan hela vägen hem eftersom det var kolsvart. Sen var jag så pigg att jag såg TVÅ nattbiosar och var hemma vid halv tre...

Idag har jag slöat järnet framför X-Factor finalen och Wallander. Däremellan hann jag besluta vad jag ska göra på mina två semesterdagar imorgon och tisdag.

Imorgon ska jag hyra bil och åka till Balquhidder och rättare sagt till slutet av dalen och Inverlochlarig. Där bodde Rob Roy innan han dog, men än viktigare, man kommer bakom Crianlarich-bergen, så där tänkte jag försöka ta en försiktig promenad och sedan värma mig med en kopp te bland bergen.

På tisdagen har jag en känsla av att jag kommer slöa och slå in paket...

Allt detta kommer givetvis i separata bloggar. Tänkte bara förvarna. Nu ska jag bränna CD för bilen imorgon!

No comments: