6 January 2006

Fredagsfyran om nyarsloften

Tema: Nyårslöften
1. Har du några nyårslöften?

Inte alls.
2. Är du bra på att hålla dina nyårslöften?
Jag ar jattebra pa det, sedan milleniumskiftet. Eftersom det var nytt millenium maste man val rimligtvis avlagga ett milleniumlofte? Sa jag lovade att inte avge nagra nyarsloften alls under det nya milleniumet.
3. Tror du det är bra ha nyårslöften, gör de någon nytta?
Jag tror inte att nagonting som ar patvingat eller konstlat ar bra. Tar man beslutet att faktiskt gora nagonting sa spelar inte datumet nagon roll, det kan snarare gora att man lovar nagot for att man "ska" det, men innerst inne inte ar beredd att fullfolja det. Det kan ju vara en lite kul grej dock. Jag menar, bara for att jag fick mandeln i groten sa innebar inte det att jag tanker gifta mig nasta ar, men nu gar jag ju runt och sager att jag ska det.
4. Har du brutit någon av dina löften redan?
Som sagt var.

No comments: