8 January 2006

Hundratals man i kortkort och bar overkropp

Det finns bra filmer, det finns daliga filmer och det finns Hunkfilmer. Troja ar en sadan. Filmen i sig ar val sisadar, forutsatt att man inte irriterar ihjal sig pa att historien ar helt pahittad, men det vore logn att pasta att det ar en film man vill se om och om igen. Om det inte vore for en liten detalj. Hundratals valtranade man som springer runt i kortkort och bar overkropp.

Mina manliga flatmates gav mig underliga blickar nar jag kom ut efter tva och en halv timmes visslingar, vallustiga gnyenden och tranande ston. I normala fall tycker jag Orlando Bloom ar for pojkaktig, men nar Eric Banas och Blooms bara brost vandrar emot mig pa tv-rutan sa slar det gnistor. I normala fall gillar jag inte Brad Pitts truliga uppsyn, men jag skiter fullkomligt i hans putande mun nar han ligger naken for mina ogon. Tva ganger! Tyvarr bar Sean Bean for mycket klader pa sig, i mitt tycke, men han har precis flugit upp och blivit mitt nya favoritogongodis, sa jag kladde av honom med blicken istallet.

Vem fan behover porrfilm nar det finns grekisk mytologi?

No comments: