30 June 2007

Fredagsfyran om Nutidsåsikter

Vad tycker/tänker/anser du om…

1) …att Paris Hilton precis kommit ut ur fängelse?
*suck *Synd att de lyckades göra show av det också...

2) …att Spice Girls tillfälligt ska återförenas?
De förstörde min dag igår!!! I Metro möttes jag av rubriken "I tell you what I want, what I really, really want" inte mindre än två gånger. När jag så skulle träna en kollega på en sak och han sa (sådär ohyfsat som vår jargong är) "What do you want" så hann jag inte ens tänka förrän jag sjöng "I'll tell you what I want, what I really, really want"... Aaaaargh! Get out of ma head!!!

3) …att iPhone nu ska släppas i USA?
Vad är iPhone?

4) …att det mest tycks ha regnat hittills den här sommaren?
Ja, det har varit en helt vanlig sommar utan alarmerande hetta och växthuseffektssol - det är väl bra!

No comments: