10 July 2009

En sån där onödig blogg när fingrarna bara knackar medan hjärnan är urkopplad. Undrar hur lång rubriken kan vara förresten? Ja, hit gick ju bra, men..

Fan också. Nu är det så där mycket som virvlar runt i huvet igen. Och så har jag ägnat större delen av dagen åt att registrera mig så att jag kan söka en tjänst hos Försäkringskassan. Så tidsödslande att alla vill att man ska registrera hela sin historia - en och en och för hand - varje gång man söker jobb!

Nu ids jag inte mer.

Nu tror jag huvet ska få virvla fritt ett tag. Ja, om jag t o m skulle lägga mig platt och titta i taket under tiden? Och lyssna på när vinden försöker rycka loss balkongdörren.

Jag känner mig lite putt idag. Har väl i och för sig känt så ett par dagar nu, men jag tror idag passar att låta det blomma ut. Så att jag kan få tillbaka mig själv till imorgon igen.

Det låter som en plan. Nu går jag och tjurar en stund.
Hejrå! :-D

No comments: