5 December 2005

Tva intelligenta inlagg fore laggdags

Den har visserligen modifierats men anda sedan i Mars har den korts konstant pa TV och pa biografen; reklamfilmen signerad VisitScotland.com. TV-kampanjen kan jag forsta, om man vill fa engelsmannen att aka norrut, men kan nagon intelligent varelse ge mig en forklaring pa varfor reklamen standigt rullar pa biografen? I Glasgow!

"Smell it, taste it, live it, love it blah blah blah blah - visit Scotland."
Hm, ja det ar ett bra tips infor helgen. Sa... kan du skicka kartan, alskling, hur kor jag nu till Skottland, fran Glasgow?
Halla, vi ar ha-ar!
************************
Hade min hals varit en smorkniv hade slojdlararen sagt at mig att ta ett tag till med ettans sandpapper. I mitt fall hade han nog forresten skickat mig till ladan med treans... Eftersom jag ska upp och snacka oavbrutet i 7 timmar imorgon, ocksa, och dessutom utsatta tonsillerna for kvallsluft pa Rangers-Inter sa ska jag nog ga och lagga mig nu. Gonatt.

No comments: