27 October 2003

Lättad trots bly i skallen

1 starköl och 2 starkcider, hemgång kvart över åtta, i säng halv elva och... blykeps idag. Ska man tolka det som att man INTE är född till festprisse?

Men fan vad vi är bra. SM-guld i herrfotboll, SM-guld i damfotboll - Djurgården ÄR helt enkelt bäst!

Min hjärna orkar inte idag. Jag skippar att blogga.

P.S Men jag ÄR rik. Det VAR ingen gammal tants räkningar som hamnat fel, det var Erasmus-stipendiet som kommit rätt. :-) Niotusen spänn jag inte räknat med, tackar, tackar. Nu kan jag sluta ha ångest över hur jag skulle kunnat hosta upp 8 lax att betala tillbaka till CSN (tjänade för mycket härom året. Jävla idioter, om pengarna ändå gått till lyxliv hade jag kunnat förstå krav på återbetalning, men det var ju bara för att klara räkningarna!). Nu är den matematiken löst och Carina kan börja andas normalt igen. :-)

No comments: