18 October 2003

Måste sova, måste sova, måste sova

Oh, shit, shit, shit! Har jag fått med mig allt? Långkallingar, handskar, mössa, halsduk, mössa, halsduk..? Frukt! Vilka böcker kan jag plugga i på resan? Nej inte den, den kräver koncentration... Oh, shit, nu är klockan snart halv elva, jag skulle ha varit i säng för över en timme sedan. Bara fem timmar innan jag ska upp. 03.30 - vakna, 04.17 buss in till Centralen, 05.01 - nattbuss anländer Valhallavägen, 06.00 - buss (minibuss?) avgår Stadion mot HALMSTAD! Bränt tre Midnight Oil skivor - check, Era - halv check, den andra ville inte, Cranberries, sådärja, lite ny musik i lurarna. Något mer? JA, ställa videon! När är sportnytt? På vilka kanaler? Ska jag spela in dammatchen på eftermiddagen? Njae... nä fan, jag kommer veta hur det går i alla fall. Oh shit, nu MÅSTE jag gå och sova. Ämenvafannurå!?! Vilka grannar är de som har fest? NU!?! Jag måste ju sova! Om jag förbereder mackorna nu... är de ännu saggigare imorgon. Ok, glöm det. KAMERAN! Puh, tänk om jag glömt... Ok, Era-bränningen får ett andra försök. SEDAN måste jag lägga mig.

Oh shit, imorgon... vi kan säkra... och jag kommer vara där.... tänk om.... oh, shit, shit, shit!

No comments: