6 January 2007

Fredagsfyran om Bloggande

1) Brukar du svara på Fredagsfyran?
I de allra flesta fall - ja. Nar amnet ar osedvanligt trist, ur min synvinkel, sa tar jag mig friheten att hoppa over. Men for det mesta kan jag allt klamma fram en asikt...
2) Brukar du delta i “bloggstafetter”?
Det skulle vara skitkul, men de ganger jag velat hoppa pa taget har listan varit full och nu har jag inte mojlighet att sitta uppkopplad lika intensivt sa jag har nog inte hangt med tillrackligt i bloggvarlden...
3) Brukar du svara på och sända vidare bloggutmaningar?
Oj, NU inser jag hur illa stallt det ar med surfandet! Kande inte ens till det! Men jag ar enkatoman sa rakar jag pa det sa kommer jag definitivt svara och skicka vidare.
4) Vad anser du om dessa företeelser inom bloggosfären?
Som sagt, jag an enkatoman.... Ibland kan det handla om lite val mycket naveskaderi, men for det mesta ar det ett lattsamt satt att vadra asikter och funderingar.

No comments: