31 January 2007

Hej da, tandis!

En rotfyllning fordelad over fem tandlakarbesok = £123.56 (cirkus 1700kr)

Tja, just nu blir det inte sa mycket mer kul den har manaden, men med tanke pa att jag sedan jag borjade betala for tandlakarvard bara varit hos tandlakaren tva ganger forut sa antar jag att jag kommit ratt billigt undan, totalt sett.

Och nu kan jag tugga ordentligt, sa nu ska jag fira med... eh, kottbullar och potatismos. Jaklar, far nog ta nagra chokladkolor till efterratt.

Och mitt nyarslofte ar att ga pa den dar undersokningen han sa att han kommer kalla mig till om ett halvar. Bara for att se om det ar nagot jag kanner for att fortsatta med, eller om jag ska fortsatta hora av mig nar jag tycker att jag behover det.

1 comment:

Anonymous said...

HE he he, hur gick det med chokladkolorna???

Jag gillar den lilla scenen med Aragaon,Legolas etc he he he.