22 April 2004

Om jag får se din får du se min - hela min

Jag var och tränade idag och nu börjar det faktiskt bli riktigt läskigt att duscha efteråt. Och äckligt. Jag vet nu vad vår musmatta är till för, det är för att dölja vad som finns bakom. Ursäkta, men det är inte vidare trevligt att se en kvinnas alla läppar fladdra förbi i duschkön. Jodå, rakar man så bara en smal sträng är kvar så syns faktiskt varenda liten detalj. Jag hade tre strängisar runt mig och det kändes som att befinna sig mitt i ett uppslag av Lektyr! När en av dem böjde sig ner efter tvålen fick liksom uttrycket utvikningsbrud en ny innebörd... Riktigt äckligt blir det när man ser vuxna kvinnor komma gående släta som flickmusar. Det ser verkligen helt sjukt ut, som om nåt inte stämmer, ett barn och en vuxen på en gång på något sätt.

Att trimma busken är väl en sak, men var kommer det här porr-modet ifrån? Jag ska nog sluta blogga nu och söka upp nån av alla porrsajter här ute på nätet - för att vänja ögonen till träningen nästa vecka.

No comments: