19 December 2003

fredagsfyran (se link till höger)

tema: julklappar

1. Har du köpt alla julklappar än?
Japp
2. Vad önskar du dig själv i julklapp?
SonyEricsson Z600 - ska köpa den, om mobiljäveln bara kunde komma in på lager snart!!! Och så önskar jag en 32" Widescreen.
3. Handen på hjärtat - skriver du fortfarande önskelistor?
Japp. Men jag har blivit modern och mailar den numera till hela familjen, jag menar tomten...
4. Finns det någon särskild julklapp du fått, som du blev särskilt glad alt. upprörd över?
En sak poppade upp direkt. Julen när jag var 13 och hade hållt till godo med ett par målvaktshandskar modell trädårdshandskar i flera år. Jag hade önskat mig och till min förvåning fick jag Uhlsport modell Ravelli no 1. De där röda med supergrepp. Jag blev så lycklig att jag fick tårar i ögonen. Den roliga parantesen är att det visade sig att mina gamla handskar var oslagbara att ha på grusplan, så jag använde dem ända tills jag var 19.

No comments: