2 November 2008

Återinför dödsstraff!

Och döm hela ITV till att grillas över en långsam brasa - över en samling värmeljus!

Vad hände? Gjorde någon inbrott och stal Sharpe-filmen? Låste maskinisten in sig och tog filmen som gisslan? Varför visas inte Sharpe på TV just NU?!?

Eller blockerade de bara Scotland? Har vi gjort något så elakt att ITV bara visar Sharpe i England??

TV-tablån säger att just nu på ITV så spelas "Sharpe's Peril". Men på ITV på MIN tv så spelas nån j-a thriller som heter "Missing"!!

AAAAARGH!

Fattar de inte att det de gör mot oss Rifles just nu är som att stjäla tomten på julafton?!

Jag är officiellt ursinnig.
Och nu går jag och lägger mig.
Och kollar på nån annan gammal Sharpe. Typ... Sharpe's Challenge, för där är sexiga Toby Stephens med... Eller, nä, jag ska kolla på Sharpe's Eagle, för där spelar James Bond, jag menar Daniel Craig, en arrogant officer. He, he, och Sharpe spöar honom och Harper dödar honom. Ja, det ska jag göra. Jag ska kolla när Sharpe spöar James Bond, tills ilskan runnit av och jag kan somna.

Gonatt.

No comments: