1 July 2005

Antligen Fredag.

Stamningen pa kontoret idag ar TOPPEN! Fnitter, skratt, alla ar pa G. Vi maste ga ut tillsammans oftare, det satter sadan harlig pragel pa arbetsplatsen.

Fast jag kanner mig som en trist arbetsmyra for nu har en tjej gatt pa semester och jag har fatt mer att gora. Jag har skitmycket att gora idag! Det ar kul forstas, men det galler att halla tungan ratt i mun och inte fa panik. Jag glomde bort lunchen t ex... Sa de andra korde ut mig, trots att jag holl pa med (annu) en sak jag "ska bara".
"Uuut! Forsvinn! Du ska ligga efter. Som alla vi andra."
Jaha, ok da.

Och pa lunchen var Sauchiehall Street gron-vit. Celtic slappte sin nya dress nyss och da maste ju alla kopa den, for den ar ju heeelt olik fjolarskittet. Arets ar ju... eh... gron-vit-randig.

Trevlig helg pa er. Jag siktar pa en duktig baksmalla imorgon sa vi far se om jag orkar krypa till Edinburgh eller inte. Isafall kommer en Live 8-rapport fran gatan. Bokstavligt talat, for jag vann ju inga biljetter heller.

No comments: