7 July 2005

Det ar inte alls terrorister

Lite skarrade, lite tysta, lite ofokuserade ar vi pa jobbet idag. Alla browsar nyhetssidor, som ar otroligt langsamma just nu, och ringer eller tar emot samtal fran vanner. Utom jag, jag bloggar till mina. :-)

Forsta uppgiften om doda fick vi faktiskt fran Aftonbladet.se eftersom de brittiska sidorna undvek ordet. Men nu skriver aven de om omkomna.

Och om att det kan vara en terrorattack. Ja, varfor inte, nu nar ledarna ar har men alla har sitt fokus pa Gleneagles och Skottland. Garden nere i London, liksom. Jag undrar hur Tony Blair tanker nu... ska han sitta kvar pa hotellet, eller? Fast det var ju javligt synd att Bush fick mer vatten pa sin kvarn. Jakla terrorister att stalla till det, for vanliga araber alltsa. Bush behovde inte mer stod bakom sitt jakla "war on terrorism".

Sjalv tror jag att det ar Fransmannen som ligger bakom. De ar sura for att de inte fick OS.

No comments: