5 July 2005

Miraklet i Glasgow

Imorse hande nagot historiskt. For forsta gangen pa 25 ar gick Carina ut i kjol - frivilligt. Jo, det ar faktiskt sant. I sondags hittade jag en khakigron kjol (for 130 spann) pa rea och tankte prova "bara pa skoj". Den passade bade med blusen som jag tankte kopa och med Celtic t-shirten jag hade pa mig, sa jag beslot att vara lite crazy. Jag kopte den. Idag gjorde jag kjoldebut. Markligt nog kandes det ok. Jag var grymt snygg! Holl pa att krocka med en stolpe for att jag tittade i skyltfonstren hela tiden. Vad ar det dar for kvinna?! Tyvarr maste jag erkanna att jag inte tycker att jag gar som en kvinna... eller sitter som en... men jag har atminstone en kjol.

Fast jag kan bara ga sidledes i den. Jag ar skitfin i profil, men dubbelt sa bred framifran... Markligt.

Naja, det blir nog ingen kjolsarsenal i garderoben, men det ar inte helt omojligt att jag bar den igen. Ratt snart.

No comments: