19 July 2005

Lite skoj innan sangdags

Kanner mig som en riktig bokmal, men innan sangdags ska jag forsoka rata ut de fyrkantiga ogonen (blir de inte rektangulara likforbaskat da?) och koppla av med veckans femma. Det var ett tag sedan nu...

1. En bra sak som hande idag var....
Jag salde 4 taskiga DVD och 1 VHS for £13, vilket betalade Harry Potter (£8) och gav mig overskott.
2. Idag larde jag mig bland annat att...
Jag maste hitta ett nytt satt att kommunicera med Henry. Jag tror att vi talar om olika saker nar vi diskuterar men aven nar jag forstar hans vinkel sa ser inte han min, vilket gor det hela oerhort frustrerande. Idag blev det nastan ett gral om filmen Black Hawk Down. Han jamforde med boken, jag med kriget, och det var stort omojligt att fa honom att forsta att det ar tva olika saker. Det maste finnas en teknik...
3. Det har fick mig att skratta idag;
Jag minns inte vad, men det var nar jag pratade med Sostra Mi i telefon i alla fall. Behovde det. Det var precis nar jag hade frustrerande magvark efter diskussionen med Henry.
4. Idag med 3 ord:
Hemma, bok, mysigt.
5. Slutomdome av idag:
Vad kort den var!

No comments: