23 September 2005

I brist pa annat att gora...

Sista dagen pa jobbet och jag forstar varfor, det ar alldeles dott nu nar studenterna kommit till ratta. Sa bra, da sticker jag emellan med en Fredagsfyra.

Tema: Snigelpost

1. Skickar du vanliga brev?

Nu nar jag bor offside sa, ja. Moster och mormor & morfar nas bast via vykort och brev. Fast det gar ju ett par manader emellan dem, hrm. Annars skickar jag nog mest paket eller valdigt tjocka brev...
2. Kommer den vanliga posten försvinna i framtiden?
Inte en chans. Man kan inte skicka paket via cyberspace.
3. Har du en “ingen reklam”-skylt?
Hur skulle jag da fa post? (Fast faktum ar att vi inte far nagon reklam har, jag saknar det litegrann. Inga fargranna broschyrer att lasa pa toan...)
4. Vad är det roligaste att få i brevlådan?
Tjocka kuvert som man inte alls vantat sig.


Hm, fast nu ska jag nog sortera lite papper i alla fall. Jobbet gar langsamt idag. Vi var ute med jobbet igar - for att fira av mig - sa huvet ar tungt. Gissa vad, skottar dricker - mycket. Jag behovde, jag menar fick, inte betala pa hela kvallen och hann banne mig inte dricka ur forran nasta drink stod pa bordet. Fick saga ifran till slut. Men jag har anda huvudvark idag... Det ar kul att sluta ett arbete! :-)

No comments: