3 September 2005

Ja ma ja leva!

Ok for att jag glommer fodelsedagar, som vore jag en stereotyp gift man fran 50-talet, men jag trodde val aldrig att jag skulle upptacka min egen av en ren slump.

Jag fyller 2 ar idag! Som bloggare alltsa. Hurra for mig!

Och ett tack skickar jag via cyberspace till Linda pa Paradisgatan, som upplyste mig om bloggeriet. Jag hade aldrig hort talas om det innan hon skrev om det i ett email. Utan henne... tank vad mycket jag hade gatt miste om...

Da, for tva ar sedan, startade jag en blogg som forst ett par dagar senare forgrenade sig i tva. Den engelska bloggen ar nu i princip nedlagd (kan inte ta bort den helt an for jag vantar pa att kunna spara inlaggen i Word, vilket vi markligt nog inte har), men den har rullar som synes vidare. Och jag har faktiskt en ny ocksa, men den far man leta lite efter, he, he.

Sa, nu har jag gjort mig fortjant av lite fodelsedagsglass.

No comments: