25 March 2009

Och de trodde det bara fanns en som jag...

När vi knåpade ihop månadens personaltidning och började tala om vad vi vill ha i våra påskägg (diverse kvinnor och män, bl a Angelina Jolie, Steven Seagal och Hugh Jackman) så började jag spinna på en påskbild för framsidan.

Tänk Hugh Jackman komma upp ur ett påskägg... lägg till Angelina Jolie med kyckling kropp men sina långa ben ("a chick)... och så svävande ovanför dem - en Steven seagull!

Det var bara jag som skrattade. Men jag skrattade så jag fick ont i magen. Och kvinnan som gillade Steven hotade med hemskheter om jag började klippa och klistra i Publisher.

Men det behövde jag inte, för när jag googlade på "Steven Seagull" så fick jag massor med svar. Och eftersom jag är editören (heter det så?) så hamnade en tillklippt version av den här i tidningen sekunden innan den gick till tryckning:


Och nu lämnar jag landet för helgen så att jag slipper få huvudet inslaget på fredag. HAHAHAHA!

No comments: