6 February 2004

Fredagsfyran, v 6

Tema: nu

1. Hur mår du egentligen, just nu?
Bajs. Jag har inte skrivit min del av ett grupparbete, trots att jag haft flera dagar på mig. (förvisso "försvann" delar av det så jag måste börja om, men ändå, hela dan idag har bara försvunnit) Vi ska träffas på måndag och hela helgen kommer gå bort p.g.a. annat. Om det ändå var det minsta roligt... Så, jag känner mig både rutten och stressad. Sådär så jag har ont i magen faktiskt.
2. Skulle du hellre vilja vara någon annanstans nu, var isåfall?
JA! Jag skulle vilja vara 2 veckor framåt, när tråk-kursen är över!
3. Vad var det senaste du sa till någon och i vilket sammanhang?
Du menar förutom allt jag pratat med mig själv om idag? Hm... "Hej. Ok." Till kassörskan på Hemköp när jag handlade för 5 timmar sedan. (oj, pratar jag inte mer med folk!?)
4. Var är du nu?
Hemma vid skrivbordet.

Sådär, den här lilla pausen från skrivandet tog mig verkligen tillbaka till verkligheten... tack så jävla mycket, hörru!

No comments: