5 April 2009

Kulturfyran om frågefyror

1. Hur många frågor och utmaningar, som Kulturfyran och olika bilduppgifter som Utan Ord hos Pumans dotter och Tisdagstema brukar du hänga på?
Typ bara Fredagsfyran, om ämnet inte är helt ointressant för mig.

2. Vad tycker du är roligast att svara på för slags frågor?
Totalt "random" frågor, såna som inte är ett dugg seriösa men brukar leda till roliga svar. Eller såna som sätter fart på fantasin. Som; vad har du under din säng? Vilken är din favorittapet? Om du var tvungen att slåss mot Katla, vilka fyra karaktärer från bok eller film skulle du ta med dig i fajten?

3. Har du något förslag på någon Kulturfyra?
1. Jag är...
2. Jag har...
3. Jag vill...
4. Jag ska...
:-)

4. Vilken kultur betyder mest för dig? Böcker? Film? Bild? Bloggar? Musik?
Det är väl kombinationen som gör det. Men det skrivna ordet betyder mer för mig - även när det är filmat. Böcker och film, säger jag.

No comments: