5 April 2005

Circle of life - i praktiken.

Det ebbar pa vandrarhemmet. Nick har fatt jobb i Inverness, Andrea flyttar till pojkvannen och Francois har dragit till London. Jag forsoker tanka att jag INTE ska behova dra dit, men jag har faktiskt borjat snegla pa annonser aven dar... Problemet ar bara tid att skriva ansokningar. De dar tva timmarna pa biblan forsvinner snabbt nar en halvtimme agnas at bloggen och privata brev. Det kanns lite ironiskt; att inte ha tid att svara pa alla annonser. Det betyder ju i vart fall att det finns annonser, vilket var mer an jag hade i Sverige.

Snart ska jag till Kelly Services och gora nagra halvroliga tester och signa med dem. Imorgon har jag mote pa banken och ska tjata till mig ett konto - sedan hoppas jag Peopleforwork ar nojda och ger mig jobb - vilket innebar att jag kan ansoka om ett N.I-nummer - vilket innebar att Rock Steady Security kan anstalla mig - vilket innebar att jag har sakerhet nog att flytta till en normal lagenhet. Allt hanger ihop i en cirkel och forhoppningsvis sluts den samman inom kort.

No comments: