6 April 2005

Islossning i Skottland

Har inte tid att skriva for jag ska leta mig ut till en Business Park pa intervju. Tankte bara saga att isen lossnat lite har. Signade med Kelly Services igar, imorse ringde de och fragade om jag kunde packa goody-bagar och skriva etiketter for att lakarkonvent 4 dagar nasta vecka. Klart jag kan! 4 dagar med lon och det later ju ratt kul, faktiskt.

Efter 7 bedrovelser har jag nu ocksa ett bankkonto (troligen far jag det pa fredag). Herrejavlar vilken byrakrati, jag sprang mellan banken och ena agenturen som en skottspole, men nu ar jag godkand.

Och imorse ringde ocksa en mobilfirma och vill intervjua mig och det ar dit jag ska nu. Fattar ingenting av deras business, jag tror att de gor skojprylar for mobiler och ger foretag losningar for att skicka SMS-reklam etc. Oj, och jag som hatar sant... naja, jag ska svara i telefon, knappa pa dator och hjalpa till i receptionen. Kan bli kul. Hall tummarna!

Hm, fast snart fryser nog isen igen. Bokstavligt. Till helgen varnar de for sno och kallt. Vadihelvete... jag trodde att det bara var Sverige som hade April-vader.

No comments: