28 April 2005

Snabblogg

Jag vet att jag sa att jag skulle blogga jattemycket fran jobbet eftersom de "inte hade nagra internetrutiner sa lange jobbet blir gjort", men... jag vet att foretag kan se precis allt du gor pa datorn och jag vet ju inte an hur de overvakar det har - om de gor det. Dessutom ar jag ny, sa jag skulle inte bli forvanad om de haller ett litet oga, sag forsta manaden, for att se hur jag tar mig ut, sa att saga. Jag ligger lite lagt...

Fick ett gulligt samtal igar, pa jobbet, sa det var inte sa himla gulligt innan jag tagit mig ut i trapphuset. Mannen fran fotbollsmuseet ringde och horde sig for vad jag pysslade med. Han hade for tillfallet tva deltidstjanster, helgjobb antingen i reception/shop eller pa golvet som museivard. Tyckte det var otroligt fint av honom att tanka pa mig, fast tyvarr lockar det ju inte att jobba 7 dagar i veckan...

Det var det. For nu. Jag maste nog ta mig till bibblan snart for att skriva om allt vasentligt ocksa...

No comments: