9 April 2005

Femman v.14

1. Lista dina 5 favoritdrycker.
1. Farskt vatten fran en back i bergen.
2. Kall Oboy.
3. Hemgjord jordgubbssaft.
4. Vichy Noveau mango/nanting. (eller Loka Bjornbar, Loka passionsfrukt, Loka lingon...)
5. Irn Bru.
2. Lista dina 5 favoritmatratter.
1. Haggis med potatismos, mosad kalrot och rivna morotter.
2. Pitepalt med riktigt, lattsaltat smor och lingonsylt.
3. Sushi
4. Riktig kinesisk middag (med lite av varje pa bordet).
5. Wokade nudlar med, typ, vad som helst (kott, rakor, gronsaker...).
3. Lista dina 5 favoritgodissorter.
1. 200g Schweizernot. (Det AR skillnad mot 100grammaren!)
2. Fruktiga, morka chokladpraliner fran NK.
3. Farsk polkagris fran Granna - garna i bitar.
4. Zoo - garna dem man koper i losvikt fore dem i pase, de ar lite fastare. (Shit, nu ---- ju inte Thornton's Brazil nut toffee plats...)
4. Lista dina 5 favoritsajter pa natet.
Jag tror att jag utgar fran "min dagliga surfrunda", aven om jag da skippar favoritsajter, men dem har jag inte tid att kolla in sa noga just nu i vilket fall.
1. www.aftonbladet.se - For att se vad som ar pa tapeten hemmavid.
2. www.bbc.co.uk - For att se vad som hander i ovriga varlden.
3. www.hotmail.com - For kontakt med omvarlden och for jobbsok.
4. www.blogger.com - For att skriva om min egen varld.
5. http://carinas-swecourt.blogspot.com - Lanklistan ar som min adressbok, utan den dor jag. Har hittar jag mina vanners bloggar och far veta hur de har det ocksa.
5. Lista dina 5 favoritlogner. (Kom igen, jag tror inte pa att du bara anvant 2!)
1. "Jag kan tyvarr inte jobba pa mandag kvall, jag har inlamningsuppgift till tisdag."
2. "Forlat att jag inte ringde, jag kom hem forst vid midnatt." (Egentligen var jag for trott for att orka prata med nagon, en forklaring vissa inte godtar, darav lognen.)
3. "Jag mar bara fint."
4. "Kanske, kanske inte, vi vet inte sa noga." (Tja, varierar ju 'nej'et angaende om man har pojkvan i alla fall.)
5. "Jag har den redan." (Situation Sthlm, New Issue, reklam, Roda Korset...)

No comments: