29 March 2005

Femman v.12

Paskhelg i UK betyder att allt ar stangt, sa nagon dator kunde jag inte komma at forran idag. I fortsattningen hoppas jag Femman kan komma nagorlunda punktligt pa mandagar.

1. Hur skulle vi kanna igen dig i en dokusapa?
Jag ar den dar kvinnan som gar omkring i jeans och t-shirt med fotbollstryck och talar inte bara med sig sjalv utan med alla objekt i huset ocksa. Joda, tallrikarna blir mycket gladare med lite uppmuntran!
2. Hur tror du andra skulle beskriva dig som bilforare?
Hrm, de skulle sakert tycka att jag kor lite fort ibland och kanske att jag pillar med radion lite mycket, annars tror jag nog att de tycker jag har ratt bra koll pa laget anda.
3. Hur anser du sjalv att du ar som bilforare?
Anpassningsbar. Uppmarksam i tatort, forsiktig pa slingring skogsvag och racerforare pa motorvag.
4. Beskriv din position i soffan nar du ser pa tv.
Ja inte sitter jag i alla fall. Halvligger med fotterna pa bordet, snarare.
5. Vad skulle du heta i "Lojliga Familjen"?
Hm... Ar jag Fru eller Unga Froken nu? Unga Froken Besserwisser, troligen...

No comments: