23 September 2004

Vem fan är Sören Berg?

Nu har jag fått 6 mail om att Sören Berg inte är på kontoret. Jag skiter väl i vilket! Mailet är en felstavad historia och varför jag skulle gå på gynekologisk hälsokontroll hos honom fattar jag inte. Jag har ju inte gjort det hos någon annan.

Jag kommer inte att vara på kontoret från 2004-09-16 och kommer intetillbaka förrän 2004-09-23.

Eftersom jag satts upp på ett kedjebrev om gynekolgiska hälsokontroller får jag många mail just. Det gör att ditt meddelande riskerar att inte komma fram som det ska. Om ditt mail gäller gynekologiska hälsokontrollet, hänvisar jag till Vårdguiden, www.vardguiden.se. Där finns både fakta och information om vart du kan vända dig med eventuella frågor. Det kedjebrev som cirkulerar bygger på missförstånd. Avgiften är oförändrad för alla medicinskt motiverade besök och åtgärder,både vid sjukdom och hälsokontroll.

Med vänliga hälsningar Sören Berg

Är det någon som tänder på att skicka mail eller är han bara vanligt puckad? Hur som helst har jag mailat tillbaka och sagt åt honom att ta bort mig från sin maillista - genast!

OM han nu blivit snärjd själv och satts upp på en maillista mot sin vilja så borde ju jag ha fått det kedjebrevet också, eftersom jag får det här, men det har jag så klart inte. Å andra sidan stavar han så kasst att han nog är läkare trots allt... Aha, det är därför de har så taskig handstil!

No comments: