15 June 2005

Inget ar fel allt ar fel.

De e en san da ida.

Kramper i magen. Salta fiskarna ar slut och jag orkar inte aka till IKEA, ens i ett nodfall som detta. De har anda inte Turkisk Peppar. Eller Lakrisal.

Jag har borjat promenera till jobbet och ar forvanad over hur snabbt man far mersmak. Men idag regnar det mer an igar och jag fick till en bra frisyr som jag inte ville platta till under kapuschongen, sa jag tog bussen. Och nu spritter det i benen for jag vill ut och ga. Jag har redan gatt till postrummet tre ganger och med vilja glomt att kopiera saker sa att jag far ga nagra meter till. Jag langtar tills jag slutar, da skiter jag i frisyren, da ska jag ga hem. Antligen.

Och jag vill ga i berg i helgen!!! Men jag ar trott pa Arrochar nu och jag vill inte betala £20 och sitta/slosa summa 7 timmar i buss ToR till Aviemore och anda bara hinna stressa upp och ner for narmsta berg pa de 7 timmar jag har dar. Och jag kan inte stanna over natten. Kunde inte engelsmannen klattra lite i Cairngorm pa lordag... Jag maste nog hitta ett annat berg.

Fast jag vill ocksa till The Barras pa lordag och leta en fotolj sa jag kan mysa i mitt rum. Jo, jag behover en fotolj for det.

Och jag behover tvatta och sortera papper i parmen och hitta en losning for att hanga saker pa vaggarna och hitta fargglada paslakan och...

... jag orkar inte. De e en san da ida. En dag da jag nog bara gar hem, hoppar i mysbyxorna och spenderar lite tid med mina tva basta vanner Ben & Jerry.

No comments: