6 February 2005

Surprise!

Ville bara säga att mina vänner är de bästa vänner i hela världen och att gårdagens Totalt Oväntade Överraskningsfest var hur kul som helst!!! Från det att M och J kidnappade mig på jobbet (att chefen inte ens ändrat mina arbetstider på schemat, snyggt) till vattenrutschkanorna på Sydpoolen, till förespeglingen att vi skulle hem till mig så jag fick byta mina sjaskiga jeans mot nåt snyggt "inför utekvällen" till Överraskningsfesten hemma hos mig(!) - och alla som kunde var verkligen där! - till att vi var FEM pers som sov kvar, fördelade på två sängar.

Skit samma att jag inte hann tvätta, fixa CV, packa och allt annat jag tänkt göra. Efter 4 timmars sömn ina... imorse är det nu fixat och om 20 minuter drar jag till Skottland.

Trött, nervös - men lycklig.

No comments: