23 July 2004

Fredagsfyran, v. 30

Tema: blandat
1. Vad ska man göra när sommaren regnar bort?

Allt man brukar göra alla andra veckor om året då det inte heller är +25 och solsken. Förstår inte hysteri-deppet, visst vore det skönt med lite värme, men livet funkar utan också. Det är bara att göra vad man brukar göra, för man brukar ju inte ligga på stranden och såsa.
2. Vad är det bästa som hänt dig på sistone?
Öhm... Ehm... Jo! Att Jenny kommit hem igen. Har saknat henne. Åsså att jag fick ca 2000 mer i lön än vad jag räknat ut. Alltid välkommet.
3. Vad önskar du dig just nu?
Ett jobb. Helst i Skottland eller London.
4. Hur känner du dig idag, egentligen?*
* jag vet, gammal fråga, men alltid lika aktuell

Otillräcklig. Behöver skriva jobbansökningar, har ett par obesvarade mail och ligger grymt efter med bloggandet + att jag behöver städa, men jag börjar jobba om 4 timmar så jag vet inte vad jag ska börja med. Oj, jag har visst redan tagit ett beslut...

No comments: